maandag 25 oktober 2010

design 2010

Vorige vrijdag zijn we naar Kortrijk geweest. in Kortrijk was een beurs bezig, over interieur . alle nieuwe snufjes en technieken. De busreis was echt veel te lang. Ik had een beetje teveel energie om stil te zitten.
Eens aangekomen konden we langs de kelders naar binnen gaan, in de kelder kon je de beginnende designers bezichtigen, ik vond dit niet zo heel speciaal, buiten een hangmat die toch nogal speciaal in elkaar stak, deze vond ik echt mooi.


Voor de rest vond ik in de kelder niet echt nog iets speciaal, maar toen we naar boven gingen was ik echt verbaasd van wat er allemaal bestaat, echt indrukwekkend automatische keukenkasten, gekleurd licht,...
Natuurlijk hangt er aan deze mooie ontwerpen ook een prijskaartje.

We hebben hier een 4- tal uurtjes mogen rondkijken en inspiratie opdoen voor onze GIP en dit zal ook zeker van pas komen. Foto's volgen nog.

1 opmerking:

  1. Denk aan de opbouw van je zinnen, Didier, o.a. hoofdletter aan het begin van elke zin. Let ook op je taal, je mag 'losjes' schrijven, maar vermijd spreektaal.

    BeantwoordenVerwijderen